..::Forum Animal Attack::.. Strona Główna
Animal Attack  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Critters
2011-07-18, 22:02
Allah lol
Autor Wiadomość
Fred K 
Krokodyl różańcowy
Kurafon P



Wiek: 29
Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 1051
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-18, 14:10   

KrOOlik napisał/a:
http://www.youtube.com/wa...feature=related

proponuję coś co każdy lubi na zgodę

zajebiste !!! ale zadnej zgody byc nie musi bo ja tam sie z nikim nie klociłem 8-)

MauZ napisał/a:
raczej to każdy lubi
http://www.youtube.com/watch?v=BO0zxc2WHZ0

i to http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

MauZ napisał/a:
spokój ma być, Fred.

no dobra 8-)

ps przyznac sie kto mojego waznego posta wyjebal :cry: chcialem tylko rzec, ze jesli klałn to czyta to zapraszam zeby sie sprawdzic a nie bać !!! tyle w temacie :-)
_________________
how much can you know about yourself, you've never been in a fight?
 
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2011-07-18, 15:14   

kochany, jarasz sie moja fotka w stylu w ktorym bylem jakies pol godziny, wlasnie do fotki :-D normalne inne spokojnie znajdziesz na forumie i nimi tez mozesz sie jarac :-)

MauZ napisał/a:
ciekawe Mesjasz jak postępujesz z nazistami poza internetem, bo wychodzi na to, że wojownik z Ciebie pierwsza klasa.

wiem ze tobie jest pewnie to obce, ale nieraz sie dostalo od albo sie napierdalalo nsow. stare czasy wprawdzie, teraz tego tyle nie lazi i sie nie obnosza. ale mam troche doswiadczenia w temacie. szczegolnie ze bylem nawet na sklocie gdy mieslimy wjazd. moze ciebie to nigdy nie spotkalo, moze dlatego radykalnych zachowan wobec kurewstwa sobie nie wyrobiles. ale mam nadzieje ze nigdy ciebie takie akcje nie spotkaja :-)

Fred K napisał/a:
jesli tak bardzo chcesz to wymienmy sie telefonami i zróbmy ustawkę, bedzie po problemie, zamiast sie chowac na forach

a co? chciales mi loda zrobic? :lol:

a to jest najlepszy kawalek:
http://www.youtube.com/watch?v=twlkue0uTs0


Slepy napisał/a:
No to nara, nikt nikogo tutaj na siłe nie trzyma.

spoko, juz was sprawdzilem. jest mi lepiej :*
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
Critters 
Administrator
I know this style. It's my style!



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 6616
Skąd: Universal Studios

Wysłany: 2011-07-18, 15:35   

Mesjasz napisał/a:
ale nieraz sie dostalo od albo sie napierdalalo nsow


Masz świadomość, że właśnie się przyznałeś, że byłeś w przeszłości bity? :mrgreen:
_________________
'Jestem pułkownik Hogan. Będziecie się do mnie zwracać Panie pułkowniku, nie inaczej!'
 
 
MauZ 
Krokodyl różańcowy


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 854
Wysłany: 2011-07-18, 15:40   

Mesjasz napisał/a:
wiem ze tobie jest pewnie

no jak znowu coś wiesz to po co się będę odzywać
_________________
 
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2011-07-18, 15:45   

MauZ napisał/a:
no jak znowu coś wiesz to po co się będę odzywać

sadze tak po malo radykalnym stosunku. ale moglem sie pomylic, wiec przepraszam. napisz co i jak :-)

Critters napisał/a:
Masz świadomość, że właśnie się przyznałeś, że byłeś w przeszłości bity?

no ba. chyba nie ma osoby ktora by nie odstala kiedys wpierdolu. no chyba ze ktos potrafi sie obronic i wpierdolic 5 kolesiom z lancuchami w lapach, albo nie wychodzi z domu, albo nie wyglada zaczepkowo. powiem wiecej, raz w szpitalu na krotko wyladowalem. dotad mam lansiarskie przeswietlenie czaszki na ktorym widac mi kolczyka pieknie(widoczne musialem sciagnac) :-D
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
Critters 
Administrator
I know this style. It's my style!



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 6616
Skąd: Universal Studios

Wysłany: 2011-07-18, 16:31   

Mesjasz napisał/a:
no ba. chyba nie ma osoby ktora by nie odstala kiedys wpierdolu


No nie wiem, ja tam wpierdolu nigdy nie dostałem ani w szpitalu nie musiałem lądować mimo, że do najgrzeczniejszych nie należę a i po alkoholu różne rzeczy się robiło.
To Ty widziałeś potencjalnych neo nazioli i żeś im od razu do gardeł skakał? :-)
_________________
'Jestem pułkownik Hogan. Będziecie się do mnie zwracać Panie pułkowniku, nie inaczej!'
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2011-07-18, 16:37   

Critters napisał/a:
To Ty widziałeś potencjalnych neo nazioli i żeś im od razu do gardeł skakał?

nieno, raczej jak oni widzieli potencjalnego punka :-D dawniej bylo inaczej, troche wojna. przynajmniej u mnie w miescie.
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
Critters 
Administrator
I know this style. It's my style!



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 6616
Skąd: Universal Studios

Wysłany: 2011-07-18, 16:44   

A to może :lol: Punkiem nigdy nie byłem, to nie wiem :-) Zawsze cisnęło się i biło metali ;)
_________________
'Jestem pułkownik Hogan. Będziecie się do mnie zwracać Panie pułkowniku, nie inaczej!'
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2011-07-18, 16:48   

z metalami to sie wina i nalewki pilo :-D oni tez niezbyt byli nastawieni dobrze do ns skinow bo ci tez ich napierdalali jak mieli okazje. ogolnie u mnie w miescie sporo tego gowno dawniej bylo, ganialismy sie po pewniej popularnej ulicy jesli chodzi o nocne zycie. fajne czasy w sumie :-D
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
Fred K 
Krokodyl różańcowy
Kurafon P



Wiek: 29
Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 1051
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-18, 17:04   

Mesjasz napisał/a:
kochany, jarasz sie moja fotka w stylu w ktorym bylem jakies pol godziny, wlasnie do fotki normalne inne spokojnie znajdziesz na forumie i nimi tez mozesz sie jarac

mesjasz...............przceiez ja wiem, ze specjalnie zmieniłes swój poprzedni styl bo koledzy z forum sie smiali, i nie pierdol ze nie !

Mesjasz napisał/a:
a co? chciales mi loda zrobic?

pisałem zanim wypierdoliłes po ujrzeniu tego, ze chciałem sie spotkac zeby strzelic ci pare klapsów po ryju zebys nie kozaczył dlatego ze jestem daleko, oczywiscie nie wykluczajac ze ty tez bedziesz mogl mi pare zapodac, o ile ci pozwolę :lol:

Mesjasz napisał/a:
juz was sprawdzilem.

mnie chyba nie :-(

Mesjasz napisał/a:
moze ciebie to nigdy nie spotkalo, moze dlatego radykalnych zachowan wobec kurewstwa sobie nie wyrobiles. ale mam nadzieje ze nigdy ciebie takie akcje nie spotkaja

to ja powinienem byc uprzedzony wobec kurestwa zwanego antifą? poniewaz kiedys zrobila mi i dwom kolegom wjazd na przezial 30osobowa grupa takich spierdolencow i potraktowala gazem za biale sznorowki. :-) pozniej dorwalismy pojedynczo (choc jak byli w trzech-czterech to tez spierdalali) na koncercie, to byly czasy :lol: z naziolami tak samo, ale sam nie mialem nieprzyjemnych doswiadczen bo nie bywam na ich spędach wiec na nich sram.

Critters napisał/a:
Zawsze cisnęło się i biło metali ;)

i nadal sie cisnie 8-)

Mesjasz napisał/a:
z metalami to sie wina i nalewki pilo oni tez niezbyt byli nastawieni dobrze do ns skinow bo ci tez ich napierdalali jak mieli okazje.

to ciekawe bo we wroclawiu w chuj metali trzymala sztame z takimi skinami, ale chyba ze jakies inne pokolenie... a ze nalewki z nimi piles to nic dziwnego, jestes metalem i chuj, nie pierdol ze jest inaczej :lol:

ps myslałem ze wypierdalasz i nie robisz z geby cholewy ! :cry:
_________________
how much can you know about yourself, you've never been in a fight?
 
 
 
Critters 
Administrator
I know this style. It's my style!



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 6616
Skąd: Universal Studios

Wysłany: 2011-07-18, 17:51   

Panowie do nędzy uspokójcie się. Fred, teraz dla odmiany Ty nie podłapuj zaczepki.
_________________
'Jestem pułkownik Hogan. Będziecie się do mnie zwracać Panie pułkowniku, nie inaczej!'
 
 
Fred K 
Krokodyl różańcowy
Kurafon P



Wiek: 29
Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 1051
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-18, 18:02   

Critt, Ty wiesz ze ja tak na zarty to wszystko :-D
_________________
how much can you know about yourself, you've never been in a fight?
 
 
 
MauZ 
Krokodyl różańcowy


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 854
Wysłany: 2011-07-18, 18:06   

temat ogólnie się nadaje do wyjebania. 5 stron pisania, że ten dałn a ten idiota, ten ma wypierdalać a ten ma ssać kule.
_________________
 
 
 
Fred K 
Krokodyl różańcowy
Kurafon P



Wiek: 29
Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 1051
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-07-18, 18:13   

4, na pierwszej o allahu!

zeby nie spamowac juz :

http://www.polskieradio.p...raza-muzulmanow


ps - swoja droga nazwa tematu odpowiednia, potwierdza zasade, ze allah konflikty wywoluje ! :-)
_________________
how much can you know about yourself, you've never been in a fight?
 
 
 
KrOOlik
Krokodyl różańcowy



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 446
Wysłany: 2011-07-18, 18:44   

a wytruć ich wszystkich w pizdu, nie będą przeszkadzali innym mięska sobie jeść
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group