..::Forum Animal Attack::.. Strona Główna
Animal Attack  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Kupię, sprzedam, zamienię itp.
Autor Wiadomość
Mapinguari 
Krokodyl różańcowy
Pan Ninja



Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 1320
Wysłany: 2010-05-24, 23:04   

Mesjasz napisał/a:
Black Hole Burns


Eeee tego nie chce nawet za darmo :-P
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2010-05-28, 19:46   

doszly terminarze
http://www.allegro.pl/sho...php?uid=1895554
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
Critters 
Administrator
I know this style. It's my style!



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 6622
Skąd: Universal Studios
Wysłany: 2010-05-29, 07:08   

W morde, Ty za jakąś książke z 2003 roku i to krajową wołasz 200zł?!
_________________
'Jestem pułkownik Hogan. Będziecie się do mnie zwracać Panie pułkowniku, nie inaczej!'
 
 
Mapinguari 
Krokodyl różańcowy
Pan Ninja



Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 1320
Wysłany: 2010-05-29, 08:46   

Norma przy wydanych w małym nakładzie dziełach popularnych autorów.

Zazwyczaj się łapią na tym, że takie ceny są i robią reedycję.

Przykład:
http://www.allegro.pl/ite...zor_donald.html

Ten komiks BARDZO chcę mieć ale nie wydam tyle kurna, on kosztował parę lat temu 29 zł :-/
 
 
evilmg 
Krokodyl różańcowy



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 382
Wysłany: 2010-05-29, 09:39   

To ja jak najbardziej w temacie, bo z przeogromna checia kupie od kogos komiks z mych lat pacholecich. Mowa o komiksie o Draculi, ale nie pamietam tytulu :-/ Pamietam byla tam akcje w ktorej Lucy-wampir zagladala przez czyjes okno. Nabawilem sie po tym niezlych koszmarow, bo rysunek byl zajebiscie przerazajacy (dla dzieciaka oczywiscie). Format byl chyba A4, to byly czasy tych wielkich komiksow. Jesli ktos wie o co mi chodzi to piszcie - kupie i sowicie wynagrodze ;-)
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2010-05-29, 09:45   

Critters napisał/a:
W morde, Ty za jakąś książke z 2003 roku i to krajową wołasz 200zł?!

sam widzisz ze juz sa oferty :-) ostanio jedna poszla za ponad 250zl. te terminarze tez chodza za niezla kase, na innych aukcjach sa za 120-150zl :lol:
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
evilmg 
Krokodyl różańcowy



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 382
Wysłany: 2010-05-29, 09:48   

No dla mnie to niezly szok jest, przyznam szczerze :shock:
 
 
Mapinguari 
Krokodyl różańcowy
Pan Ninja



Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 1320
Wysłany: 2010-05-29, 11:07   

evilmg napisał/a:
To ja jak najbardziej w temacie, bo z przeogromna checia kupie od kogos komiks z mych lat pacholecich. Mowa o komiksie o Draculi, ale nie pamietam tytulu :-/ Pamietam byla tam akcje w ktorej Lucy-wampir zagladala przez czyjes okno. Nabawilem sie po tym niezlych koszmarow, bo rysunek byl zajebiscie przerazajacy (dla dzieciaka oczywiscie). Format byl chyba A4, to byly czasy tych wielkich komiksow. Jesli ktos wie o co mi chodzi to piszcie - kupie i sowicie wynagrodze ;-)


http://www.allegro.pl/sho...54&apv_visits=1
 
 
evilmg 
Krokodyl różańcowy



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 382
Wysłany: 2010-05-30, 08:54   

Nie, to chyba nie to. :-/ Rysunki byly o wiele ladniejsze.
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2010-05-31, 16:15   

Critters napisał/a:
W morde, Ty za jakąś książke z 2003 roku i to krajową wołasz 200zł?!

no to Critt jest lepiej niz 200zl, bo poszlo za 300 :-D
http://www.allegro.pl/ite...sku_unikat.html
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
evilmg 
Krokodyl różańcowy



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 382
Wysłany: 2010-05-31, 21:51   

Kurde, Mesjasz, a ile dales za ta knige i kiedy ja kupiles?
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2010-05-31, 22:40   

niecale 50zl :-D ale to juz 5 lat temu chyba bylo. mam wiecej takich rzeczy duzo wartych z ksiazek i komiksow, ale za chuj sie nie pozbede bo sam jestem fanem. ale fajnie jest miec swiadomosc wartosci tych rzeczy ;-) tego ostatniego bohatera tez bede musial uzyskac jak mi sie stan zyciowy poprawi :-(
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
ALIEN_ALIEN
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-01, 12:14   

Ja poluję na House , House II: The Second Story, The Horror Show (zwany też w UK i Australii House III) , House IV na DVD. Gdzieś kiedyś widziałem wszystkie razem w jednym opakowaniu ale teraz za nic nie mogę znaleźć ich razem. Jak by ktoś gdzieś coś zauważył proszę o kontakt i pomoc
 
 
Mesjasz 
Krokodyl różańcowy
better than Jesus



Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 2353
Skąd: Cywilizacja Śmierci
Wysłany: 2010-06-01, 12:29   

http://www.amazon.co.uk/H...75391419&sr=1-2

http://www.amazon.com/Hou...4/ref=pd_cp_d_1

http://www.amazon.com/Hou...75391523&sr=1-1

http://www.amazon.co.uk/H...ef=pd_cp_d_h__1
_________________
LOVE EARTH - HATE PEOPLE
 
 
Critters 
Administrator
I know this style. It's my style!



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 6622
Skąd: Universal Studios
Wysłany: 2010-06-01, 15:19   

WoW Polujesz? Toż to anchor bay wydał, w pierwszym lepszym zagranicznym sklepie, wszystkie czesci dostaniesz....

Mesi - kurwa, no nie chce sie wierzyć, ze to tyle warte. Bez kitu jak ktoś w polsce ma łeb żeby przewidzieć takie rzeczy, to może się nieźle obłowić.

W każdym razie i tak uważam, że to są pojebane ceny, za takie rzeczy.

I nie mów teraz, że nie masz kasy na Outback :lol:
_________________
'Jestem pułkownik Hogan. Będziecie się do mnie zwracać Panie pułkowniku, nie inaczej!'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group